piątek, 5 kwietnia 2013

życie jest przewrotne...

..i zaskakujące...
od dawna trzymam się maksymy "NIGDY NIE MÓW NIGDY"
bo powiedzenie tego oznacza - właśnie tak będzie, przekonasz się...


nie zakładam nic...z dnia na dzień zmienia się wszystko..
zmiany są stałe i ..... niezmienne....

może ja po prostu nie powinnam planować?
nie umiem..
pisane mi jest życie z dnia na dzień...

pracowity dzień mi się dziś szykuje...
zaplanowane na dziś otwarcie "fabryki spinek"..
nie przypuszczałam, że tak  się spodobają.....

dostałam też BARDZO dobrą wiadomość..
fabryka musi działaś szybko, metodycznie i skutecznie :)

być może spełnią się moje marzenia- i spadnie wisienka na tort..
trzeba się skupić, zmobilizować i zmusić do szybkiego skończenia pracy dyplomowej...

niewiele by móc biegać po tęczy...

2 komentarze:

  1. gratuluję otwarcia fabryki spinek! marzenia trzeba realizować!

    OdpowiedzUsuń
  2. hej życzę powodzenia, ja tez dopiero zaczynam swoja przygodę,bardzo ładne spinki,ja robię opaski pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń